2018年5月7日 星期一

淘寶寶。快閃分享 - 靚靚高跟鞋


一直都想分享呢對高跟鞋~完全唔似淘寶貨!
好著好走, 唔刮腳,
我已經N年無買過高跟鞋,
買呢對都係因為妹妹結婚.
我要著返斯文裙但竟然無一對見得人既鞋!
既然要買就買返對高跟款喇!
對腳又再修長啲~

買完著完對佢有高度評價!
平時襯牛仔褲也可~
雖然我唔會常常著

價錢:¥49
抵到飛起!!!




[ #購物情報 #淘寶 ] 一直都想分享呢對高跟鞋👠 完全唔似淘寶貨! 好著好走,唔刮腳, 我已經N年無買過高跟鞋,買呢對都係因為妹妹結婚,我要著返斯文裙但竟然無一對見得人既鞋🙈🙈🙈 既然要買就買返對高跟款喇! 對腳又再修長啲~💕💕 買完著完對佢有高度評價! 平時襯牛仔褲也可~ 雖然我唔會常常著😆 價錢:¥49 抵到飛起👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Posted by Kan夫人。生活雜記 on Sunday, April 29, 2018




* * * * * *

沒有留言:

張貼留言