2018年5月17日 星期四

★AIRY GIRL必備~ 全新美國製造OLAY Air Cream空氣霜★

今個夏天個個都話要PURE D,LIGHT D,空氣感多D,
我知剪髮有款叫空氣瀏海~
但除左髮型之外!面上都要做到空氣感女孩!
就係keep住啞光清爽無油光~~
夏天咁熱,好易出汗出油,
點先可以做到呢?
大家就可以試下由美國製造的最新OLAY Air Cream空氣感面霜!
佢用了空氣感科技,可以承載1000倍水分,
及Air Finish 啞光因子,
上面後即時為肌膚補水同時控油防油光!



早前OLAY X WATSONS 在銅鑼灣搞了「空氣感聲音直播室」!
請左人氣BUSKER - Judas,為大家唱左幾首歌,

聽到Judas空氣感十足嘅歌聲,
感覺好幸福呀!

Judas 真係好多FANS!!!!



全新美國製造OLAY Air Cream空氣霜一共有三款:
OLAY 緊緻空氣感面霜(紅)
OLAY 亮白空氣感面霜(銀)
OLAY 修護空氣感面霜(金)


自己親身覺得一到夏天就好煩,
在家搽完面霜再化妝,
出門口一陣已經熱到溶,
咩心情都無晒!

而OLAY Air Cream 空氣霜就係針對夏天易出汗出油既情況!
做到清爽水潤同時控油防油光!
令妝容更貼服自然~~


我當然唔放過機會,試一試呢個新產品啦!
我用既係~ OLAY 緊緻空氣感面霜(OLAY REGENERIST WHIP AIR CREAM)



用了革新 Active Rush Technology,以突破性空氣海綿微粒,
可承載 1000 倍水分幫我既皮膚不斷補水!
成份中的Air Finish 啞光因子就控油防油光!
仲有五胜肽促進膠原增生來淡化皺紋~~~

上手質地・超級!輕柔透薄!仲有少少涼涼地!
完全無以前傳統面霜的厚身偏膩質地~~
連油肌女生都會喜歡的~



夏天搽上面,非常涼快~
感到空氣霜會立即釋放水分,一觸即融,
又易吸收,可幫我全天候控制水油平衡!



幾秒就可以做到清爽零油光!
非常驚喜呀~~~



做埋測試,肌膚年齡又後生左!!
媽呀,我得左!!!(感動)



我而家都會在上妝前塗上 OLAY Air Cream 空氣霜,
作為BASE打底,
炎夏中都仲keep到妝容貼服自然~~
水潤零油的啞光空氣感GET!
挑戰 12 小時清爽啞光感都無問題~~~~



而家仲有優惠劵比大家

Watsons $50現金券: https://goo.gl/4U29tU




#空氣霜 #AiryGirl #NewAirCream #Whip #OLAYHK #HKWatsons

* * * * * *





沒有留言:

張貼留言