2016年9月29日 星期四

[親子.21M] 丁丁小衣櫥~ 淘寶/FINAL SALE 分享

之前一路都話要HAPPY SHARE返丁丁平靚正的小衣櫥......
今日終於的起心肝, 係入秋之際講返N個月前買既夏裝 XDXD
問你死未~~~ 
唔緊要啦, 好在香港凍既時間唔多,
買夏裝係"come"著d既~~
到入秋, 都係加返件外套仔同長褲就得!
所以, 一遇上大減價, 我都忍唔到手買買買~
我自問算好克制, 買少少咁啦~~
((生女就係會不斷呢度買少少、果度買少少...... 其實買好多))

時間關係, 
將我係 H&M / GAP / 淘寶 買既大分享啦!!!

* * * * * *

@  H&M 

一SET兩件既包屁背心!! ($50)
其實我好喜歡幫丁丁著包屁款, 
一來唔怕凍親肚仔, 二黎著上身BB感強烈! 好萌!
背心有荷葉邊, 可愛度直線上升!!!!

白色襯淺藍吊帶短褲好靚!!!

灰色+心心點點, 就咁屋企hea著, 落街加返條短褲就得好方便~


* * * * * * 

@  H&M

粉紅色短褲, $50
質地是麻棉, 好舒服!!!
抵著!




* * * * * * 

@ GAP

粉紫色外套, $98 再 8折
呢個天氣著岩岩好!!
尤其出入冷氣地方~~
粉紫色好少見, 仲要減到咁平!
買大一個碼, 而家著就要摺一下手袖,
希望可以著多一年~~ HAHA!!




* * * * * *

@ GAP

雀雀泳衣~ , $48 再 8折
真係抵到喊!!
同時, 丁丁一見到就拎住唔放, 
不斷同我講「雀雀、雀雀、雀雀......」
媽媽當然買比你~


但我放假時總是遇不上好天氣,
今年都未去過沙灘, 只可以去泳池玩水咋 =_="


* * * * * * 

@ H&M

長袖包屁, $30
平過街邊貨XDXD



* * * * * *

@ GAP

買來送比丁丁的小堂弟!
好可愛的小男裝!  $68 再 8折


* * * * * * 


@ 淘寶

檸檬風褸, RMB44.02



好薄好輕身, 都算透氣不焗身, 
一整個夏天都用這件, 帶出街很輕巧不會佔位置!
做媽的應該都明白, 帶小孩真的有好多東西要拿!!!!
所以個人非常喜歡這件!



* * * * * * 


@ 淘寶

黃色連身裙, RMB38.15


家人朋友都太喜歡送粉紅色、紅色這些超少女的裙子給我囡...
所以, 我自己買的話...... 就不會再買粉紅色了!!
其實, 我覺得我囡著黃色、綠色好像合襯些, 哈哈哈~~~

她看到兔兔好開心喔!!

* * * * * * 

@ 淘寶

粉色菠蘿日式居家服, RMB44.02



是麻棉質地! 夏天在家著超舒服~
我會先幫丁丁著一件小背心, 之後再著呢套日式居家服~
炎熱天氣下, 這一套真的好通爽涼快呢~
而家就無著了, 有點怕會著涼~

像不像日本大叔XDXDXD
媽: 可不可以淑女一點喔丁小姐!!


以上淘寶都是在這店買:
https://store.taobao.com/shop/view_shop.htm?spm=a312a.7700846.0.0.u4YP1X&user_number_id=2501822339



* * * * * *


再送多張丁豬既開心笑比大家~~



* * * * * *


Follow: 


  
   
    


歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 

沒有留言:

張貼留言