2013年7月13日 星期六

DIY。深水埗汝州街(珠仔街)挖寶





都結婚成8個月了!!!! (@@ 唔數都唔覺添)
而家下定決心慢慢分享返之前結婚的心血
所以會一邊寫遊記一邊婚享 (((笑笑笑
等我d生活又變返以前咁, 寫寫寫~~
hahaha!!!


* * * * * * * * * *


做diy真係唔少得絲帶、珠仔、襯花等~
雖然淘寶仲平, 但有時想補買又或者只買少少, 趕著用等
我都會係返香港買既
同埋, 可以摸上手, 看到實物點都係好d既~~

所以介紹一下我平時行開果d舖頭
因為我住附近, 由細行到大架喇~~
而家無得行, 真係會唔捨得d姐姐, 笑 ^^


* * * * * * * * * *




晶晶珠飾

細細個就係呢度買珠仔, 鈕扣, 鏈同其他配件
好多好多好多款, 不過算有少少舊款
不過而家多左d木牌仔同手花仔既布
價錢都ok
絲帶款好少, 不過有時會有一堆特價絲帶
要踫運氣, haha~~





* * * * * * * * * *


飛龍行

專賣絲帶, 勁齊色, 靚到癲
仲要display都唔錯
好中意行, 但價錢幾貴下~
所以少買



* * * * * * * * * *


亨富珠品
(北河街同汝州街交界)

開左幾年, 有好多樹脂既diy小物, 如玫瑰花, 雀仔, 鏡等等
又係勁靚, 不過一粒一粒賣, 相對價錢少貴
仲有其他羽毛呀, 絲花仔呀, 髮夾拓呀, 雕花珠呀咁
舖仔細細都算多靚野買~




* * * * * * * * * *


另外, 一定要提diy天堂:

德祥
(長沙灣道, 曾搬遷)

hahaha~~ 因為我讀書時做勞作時已經係呢度買
由黏土, 絲帶, 繡花線, 布匹, 咩都有!!!!!
價錢合理!!!!
而家仲多左好多結婚野賣
可能真係太多準新人去入貨
花車車門花都有, 你話幾勁~~ wahahaha~~~





* * * * * * * * * *



同埋基隆街都仲有好多舊式舖頭有絲帶賣
我有d都係呢條街既車仔舖都買
好平架!! 十幾蚊就有一餅絲帶
單面, 雙面, 絲質, 布質, 絨質都有~~!!!!!
一碼都係幾蚊, 平過飛龍行好多
但當然要細心尋寶啦, 平野多數display得好亂七八糟既......
hahahaha!!!!





* * * * * * * * * *


下次婚享咩好呢~~?? XDDD





1 則留言:

  1. 你第一張相下面卷藍絲帶, 我n年前結婚都買左一大卷, 而家仲有大半卷喺度!
    [版主回覆10/07/2013 12:58:28]太耐無上yahoo blog了, btw, keep in touch先!! 我email: ja20121111@yahoo.com.hk, 新blog地址: http://ja20121111.blogspot.hk/

    回覆刪除