2017年12月22日 星期五

★雙手告別粗糙, 媽媽的最好聖誕禮物★


未請到工人姐姐之前,
家中的大小家務都係由我同老公兩個分住做,
多了丁丁一個小孩後, 家務多左,
但都叫可以應付......
今年再生多個bb後, 頭3個月真係日日洗過不停!!!
洗衫洗碗洗奶樽洗玩具!!!
洗到手都變得乾巴巴, 哭哭哭......
還好在復工初期請到工人姐姐來幫忙~
加上奶奶的全力協助, 惱人的家務輕鬆了!


雙手又乾又裂的情況我就用DU'IT 幫我喇~~
佢係由澳洲生產,
最適合乾燥,裂紋皮膚(即係我呀XD)使用既潤手膏!
DU'IT系列手膜, 係澳洲新西蘭好出名架~
因為可以幫到患主婦手人仕有明顯改善!


未係用手膜前, 我推介大家先用DU'IT的磨砂手膏~~

磨砂手膏具有清潔、去角質及保濕3合1的功效架!

微細的小粒子能夠幫助雙手去除死皮,
獨有配方更可以去埋頑固污漬及防止乾燥!
連難聞的味道,好似魚腥味、機油味等都可以去除~~



做完磨砂, 雙手變得更幼細,
而家最好做手膜, 加強功效了!



手膜其實好似厚身HAND CREAM,
免過水架, 訓之前薄薄地搽一次係手就得~~


簡單易用, 效果非常好!


針對因家務經常接觸清潔劑等化學物品造成手部敏感痛癢, 
因粗重工作導致手部粗糙龜裂,
因真菌等引起的濕疹手癬,
只要連續使用一周, 雙手皮膚明顯改善!!
聖誕節我話買黎送比媽媽, 再自留一支就最岩XDXD







* * * * * * 





沒有留言:

張貼留言