2017年10月20日 星期五

★Clair環保靜電空氣淨化機, 又細又靜超好用!★

我自己本身就無鼻敏感又或者對塵蟎敏感等等~
所以早幾年買左新居搬屋買電器時,
空氣清新機喔、淨化機喔、除菌機喔...... 都不是我的必須品!
而且平時見到既空氣清新機都好大部!
小小的蝸居真的沒地方去安置呢~~

但!!!!!!
我呢排接觸了一部又小巧又好用的環保靜電空氣淨化機!
真的要推介下~~~

就是這部!! Clair 環保靜電空氣淨化機~~~
韓國製造的~
圓形小巧的外形, 好討喜!
跟傳統舊式的淨化機是完全兩回事喔!


而且非常容易操作, 只有一個按鈕!
((好適合我這個機械白痴XD))



佢用了革新的MAF靜電濾網,
可以過濾細至0.1微米的微塵~~
即是過濾病毒、致敏源、細菌、塵埃、花粉、甲醛、有害氣體等都可以過濾到!
有3段風速調校, 開到最大都好安靜架!



電線都夠長~
唔使再接拖把!
建議200-300尺的地方使用喔!



而家我會在晚上放房間,
因為小朋友都感冒了, 我們是同房睡的,
開了空氣淨化機, 可以迅速高效淨化空氣!!
令空氣中的細菌減少,
避免一家人交叉感染!!
而且Clair空氣淨化機真的超級靜!
不會嘈到BB同丁丁~~
基本上不影響睡眠喔~~



機身細細, 放飯廳又可, 放客廳又可!
外形時尚又輕巧~
完全估唔到佢係一部空氣淨化機呢~

就連清潔也很簡單的~
只要打開蓋面, 用吸塵機清潔就可以啦~~


蝸居女主人表示非常非常中意!!!!!


送上我跟兩位小寶貝的相片~~XDXD




歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk


沒有留言:

張貼留言