2016年6月2日 星期四

★好用新BASE! Hourglass Ambient Light Correcting Primer 光澤修復妝前乳★

Times Square化妝部又有新品牌加入喇!!!!!
上次去行左轉, 見到歐美好hit的Hourglass終於來到香港了~~~~
Hourglass的產品主打「光澤感」,
以化妝打造月光、燭光、晨光等不同光感!
真係唔使打燈都靚爆! XDXD

今次我試既係Ambient Light Correcting Primer 光澤修復妝前乳~
佢一共有3色既, 分別是DIM LIGHT、LUMINOUS LIGHT及MOOD LIGHT~
我試上手的是好HIT的DIM LIGHT及MOOD LIGHT!
MOOD LIGHT: 偏粉紅光澤
DIM LIGHT: 偏健康膚色


我呢d成日同陽光玩遊戲既人..... 膚色明顯深色.....
諗都唔使諗就選了岩自己的DIM LIGHT!! 哈哈!!


美國製造, 打開蓋後會見到有錫紙封口的.
撕開後, 就可以用喇!
顏色都跟我的手好融合~~


左: 只搽了保養品
中: 上Ambient Light Correcting Primer, 可以全面使用架!!
右: 推開後, 覺得自己的膚色柔和了! 光澤了!


作為base來說, 它的確不錯! 不含油份配方, 好輕量已經可以修飾毛孔!
令到皮膚的膚色好均勻, 柔化了肌膚光澤, 
看上去就好似落左soft鏡咁!!
其實就咁用base已經好正~ 可以就咁上埋其他妝品, 如眼影、眼線、胭脂!
好岩喜歡淡妝的朋友!


我就用埋平時既bb cream, 再化個全妝!
都唔會有好厚重既感覺~~
Hourglass真係一個不錯既base!!! 
仲可以令到個妝last得耐d, 唔會咁快溶同暗淡~
推介!!!



* * * * * *


是次產品由 Hourglass x SISGUIDE 提供


* * * * * *


Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 








沒有留言:

張貼留言