2012年7月12日 星期四

我的最強防曬系列 | 發現新大陸NeoStrata Gel Plus

上年夏天仍然可以大刺刺地跑去曬太陽遊船河......
今年真係要出動我的終極防曬措施!!!!!!!!
因為...... 我真係好快黑+好難白返........orz
所以, 今年夏天絕對是我人生中搽防曬搽得最多的一年!!!!!!!!!!!!!!

由五月起, 出街已經會搽面部防曬 - 35spf
(平時只是用15sfp)

盛夏開始後
轉為45spf
就連外露的手臂, 臂膀, 背陪都搽上50spf!!

以下就是我用的牌子:

面部: 最常用中間 - suisse reborn 面部防曬45spf
都幾好用, 因為某原因, 所以家中長期有此牌子用品
保濕精華也不錯用!! (晚間使用)

身體: 新買nivea美白防曬50spf (之前是用sunplay的...)
個人覺得有點難推, 可能度數較高, 質地比較"杰"
我弟早前去西貢field trip, 帶了去用, 暴曬了一天, 仍然不算黑得過份!!
所以應該幾work!!

另新加入朋友去完關島帶回來送我的neutrogenar 100spf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好強勁的防曬度數!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
朋友說香港是找不到的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (真的, 我有看過neutrogenar, 最高是75!@@)
哈哈哈~~

另外, 亦有kiehl's面部防曬 35spf, 好好用, 舒服唔立, 好爽
圖中為我用緊的舊包裝, 現在在門市好像不是這款了


其實個人真心喜歡kiehl's的產品
已經買到做了member.....>/////<

已用產品為:
金盞花爽膚水
lotion
洗頭水
護髮素
焗油
髮尾油
潤唇膏



我是否應該出返篇kiehl's專文......?! 哈哈哈!!!

* * * * * * *

另一新發現
是neostrata的gel plus!!!!!!!!!
真係好好好好好好用!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

圖為屈臣氏(定萬寧?) 間唔中推出既特惠試用裝, $29.9!!


重點!!! 右邊既gel plus - "更生活膚啫喱面膜"
ok, 下面copy出黎比大家了解:

(適合所有皮膚,特別中性、混合性、油性、暗瘡性及老化皮膚 )
主要成份:
15% AHA
功效:

  • 去除老化角質層,改善粗糙偏黃暗啞,回復嫩白亮澤
  • 重整皮膚細胞排列,平滑膚質
  • 將皮膚污垢退出,疏通毛孔
  • 有效減退黑頭、白頭、粉刺及暗瘡形成
  • 刺激骨膠原增生,撫平幼紋、皺紋
基本上
係果酸成份令皮膚去除老化角質
面部回覆光滑, 令到之後既護膚品更容易吸收!!!!

第一次用時有少少刺刺地
full完15mins洗面
係覺得面部乾淨左, 輕左!! (??什麼形容詞...)
就運簡生都盛讚好用!!!
(尤其佢十年都唔搞塊面)

雖然佢話一星期可用2次
但始終果酸唔好用太多
我自己一星期一次 (記得的話...)
會重點full鼻頭, 下巴位置, 眉中 >> 這些比較常出粒粒/粉刺的位置
而臉頰我就輕輕一掃就算

so far我覺得幾好~~!!!!

有興趣, 請自行了解:
http://www.neostrata.com.hk
http://www.neostrata.com.hk/product_specials.html

2 則留言:

  1. 我之前都好想買neostrata的gel plus黎試下.....因為成日常出粒粒/粉刺,
    但又怕果酸搞到敏感!!
    [O&V回覆07/18/2012 13:19:07]我都係混合性肌膚....下次見到試用裝可以試下先!!!
    [版主回覆07/14/2012 11:02:44]一開頭我都怕唔岩用, 所以只買試用裝, 好似10ml左右, 唔會浪費ma, 諗住試左岩用先買大支!! 之前佢facebook page都有做promotion, 登記就送一set試用~ 我都有拎呀, heehee!!! (ps, 我係混合性肌膚)

    回覆刪除
  2. 我同你都係一樣,而家日日都搽防哂又擔傘,晚上做埋美白保濕面膜, 實行同陽光抭戰到底, 哈哈~~~
    [版主回覆07/24/2012 13:17:40]無錯, 我都買左把防uv傘, d朋友話我使唔使去到咁盡, hahaha!!! (反而男朋友晒黑左, 仲好, 顯得我白dd ^0^)

    回覆刪除